AtsiskaitymasPristatymas | Grąžinimas ir garantijos                     ---- DĖMESIO! ---- Nemokamas prekių pristatymas Lietuvoje nuo 87 ----

Atsiskaitymas

Už prekes iš internetinės parduotuvės autotipas.lt galite atsiskaityti Jums patogiausiu būdu: grynaisiais pinigais - kurjeriui pristačius siuntą į Jūsų nurodytą vietą (pristatymo metu), o taip pat pavedimu arba naudodamiesi  elektroninės bankininkystės paslaugomis.

1. Atsiskaitant grynaisiais pinigais kurjeriui pristačius siuntą:
pasirinkę šią mokėjimo formą už prekes bei už pristatymą sumokate* kurjeriui pristačiusiam jas  į Jūsų pageidaujamą vietą.

* prekių pristatymo metu turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą nurodytą Jūsų užsakyme.

2. Banko pavedimu
pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, užsakymui apmokėti reikalingą sumą perveskite AUTOTIPAS. Atkreipkite dėmesį, kad mokėjimo paskirties laukelyje būtinai reikia nurodyti užsakymo numerį.

Gavėjo informacija:
Gavėjo pavadinimas - Autotipas
Gavėjo banko pavadinimas – AB SWED
Gavėjo banko kodas - 73000
Gavėjo atsiskaitomosios sąskaitos numeris - LT
Juridinio asmens kodas -

PASTABA: Kaina gali keistis, jei įvyksta sistemos klaida.


DĖMESIO: Jei turite klausimų, nedvejodami susisiekti su  mūsų darbuotoju.  

 

 

Papildoma informacija:
El. paštas: info@autotipas.lt
Tel. 8 613 03333

Pristatymas

Autodetalių pristatymas per 1-4 darbo dienas.

Prekių pristatymas į NAMUS

1.   Apmokant iš anksto pavedimu ar kitais mokėjimo būdais (ne grynais) - pristatymas Lietuvoje (išimtis Neringa) 3 EUR. (Kaina gali keistis priklausomai nuo svorio ir pakuotės dydžio).

2.   Apmokant grynais kurjeriui pristatymo metu bus taikomas papildomas aptarnavimo mokestis 4 EUR.

Galimybė prekes atsiimti patiems

1.    Dėl prekių atsiėmimo patiems kreiptis:

Tel. 8 613 03333    
El. Paštas:  info@autotipas.lt

Pristatome ir į kitas šalis ( į Airiją, Angliją, Norvegiją, Švediją ir t.t.) Lietuvos paštu.

1.    Dėl pristatymo kainos kreiptis:

Tel. 8 613 03333    
El. Paštas:  info@autotipas.lt

Užsakytos prekės (jei jos yra sandėlyje) jau kitą dieną* po užsakymo pristatomos nurodytu adresu nuo užsakymo apmokėjimo. (Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiniausią prekių pristatymo laiką.)

*prekės į namus pristatomos tik darbo dienomis.

Pristatymo sąlygos standartinių siuntų:

1. Atvežęs siuntą į paskirties punktą, Vežėjas privalo perduoti jį važtaraštyje nurodytam Gavėjui.
2. Siuntos pristatomos Gavėjo adresu. Siuntos negali būti pristatomos į pašto dėžes.
3. Klientas atsako už tai, kad Gavėjas siuntą priimtų Taisyklių nustatyta tvarka, sąlygomis ir terminais.
4. Jeigu siuntos masė neviršija 35 kg, siuntą iškrauti iš transporto priemonės privalo Vežėjas (“iškrovimu” laikoma siuntos iškrovimas iš transporto priemonės).
5. Krovimo darbams skiriama iki 15 min. Už kiekvienas papildomas 15 min. Klientas privalo sumokėti pagal Vežėjo įkainius.
6. Jeigu siuntos masė viršija 35 kg arba krovimo darbams reikalinga papildoma technika, Klientas atsako už tai, kad siuntą iš transporto priemonės iškrautų Gavėjas.
7. Vežėjas turėdamas galimybių, siuntą, kurios masė viršija 35 kg, gali iškrauti iš transporto priemonės ir/ar nugabenti į Gavėjo nurodytą sandėliavimo patalpą. Vežėjas už šią paslaugą skaičiuoja papildomą krovimo darbų mokestį, kuris įtraukiamas į Klientui išrašomą sąskaitą-faktūra.
8. Priimdamas siuntą Gavėjas privalo kartu su Vežėjo atstovu patikrinti siuntos (pakuočių) būklę.
9. Gavėjui pasirašius važtaraštyje siunta laikoma perduota. Klientas ir Gavėjas pripažįsta, kad atsižvelgiant į egzistuojančią praktiką, siuntos pervežimo metu gali būti surašyti keli važtaraščiai (siuntos pristatymo manifestas). Gavėjui pasirašius ant bet kurio iš važtaraščių, pagal kurio duomenis galima identifikuoti siuntą, ta siunta laikoma perduota, nors kiti važtaraščiai dėl tos pačios siuntos ir nebūtų Gavėjo pasirašyti.
10. Pastebėjęs siuntos ar vienos iš pakuočių pažeidimą, Gavėjas privalo tai pažymėti važtaraštyje, bei surašyti laisvos formos siuntos pakuotės pažeidimo aktą, jeigu yra galimybė nufotografuoti pažeistą pakuotę. Gavėjui pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkinga ir Vežėjas neprisiima jokių įsipareigojimų dėl siuntos ar jos dalies sugadinimo ar praradimo, kuris buvo pastebėtas vėliau.
11. Susidarius aplinkybėms, kurios apsunkina siuntos perdavimą, nėra techninių galimybių iškrauti siuntą, Gavėjas nesurastas arba atsisako priimti siuntą (atsisakymu laikomas ir nesutikimas apmokėti važtaraštyje nurodytas ar kitais pagrindais Vežėjui arba Klientui priklausančias sumas), Vežėjas privalo prašyti tolesnių Kliento nurodymų.

Pristatymas Į užsienį pagal atskirą susitarimą. Tikslią informaciją dėl pristatymo įkainių į užsienį galite gauti el. paštu info@autotipas.lt arba telefonu 8 613 03333.

Garantijos ir grąžinimai

Dėmesio !

Elektros prekėms garantija nesuteikiama ir prekės atgal nepriimamos (pagal Lietuvos Respublikos daiktų grąžinimo ir keitimo taisykles; prekės kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 85.00).

 Garantuojame, kad internetinėje parduotuvėje www.autotipas.lt parduodamos itin kokybiškos auto prekės, o kaip ir perkant visose kitose auto dalių parduotuvėse, čia Jums bus suteiktos garantijos: prireikus nekokybiškas prekes pakeisime arba grąžinsime sumokėtus pinigus.
Prekėms suteikiamos garantijos:
1. Klientui įteikus prekę, atitinkančią įprastus šiai prekei keliamus kokybinius reikalavimus, pradedamas skaičiuoti šios prekės garantinis terminas.
Jei prekei suteikiamas ilgesnis  garantinis laikotarpis nei LR įstatymuose numatytais pagrindais, jis nurodomas prekių garantiniuose dokumentuose.
2. Pastebėjus, kad prekė neatitinka įprastų šiai prekei kokybinių reikalavimų, viso įsigytai prekei skirto garantinio laikotarpio metu klientas gali kreiptis į mus el.paštu: info@autotipas.lt

3. Prekė nekeičiama ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo/sandėliavimo taisykles.
3.1 Jei pasirašydamas kvitą, klientas patvirtina, kad prekės pristatytos tvarkingai (be pastabų apie siuntos pakuotės pažeidimus), tokiu atveju jis praranda teisę grąžinti prekes, kurių pažeidimai buvo sąlygoti siuntos pakuotės pažeidimų.

 
Įsigijote prekę www.autotipas.lt ir pastebėjote, kad ji Jums netiko? Mes ją pakeisime!*

*Dėl informacijos apie prekių pakeitimą susisiekite su mumis.

Tel. 8 613 03333    
El. Paštas:  info@autotipas.lt


Auto prekių keitimo taisyklės:


1. www.autotipas.lt įsigiję prekę neatitinkančią šiai prekei keliamų kokybinių reikalavimų, Jūs turite teisę prekę grąžinti per 14 (keturiolika) dienų nuo jos pristatymo Jums. Nekokybišką prekę pakeisime NEMOKAMAI arba Jums pageidaujant grąžinsime pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis "Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
2. Jei pastebėjote, kad  detalė Jūsų automobiliui netiko dėl mūsų kaltės (buvo netinkamai parinkta), tokią prekę pakeisime ir padengsime dėl to susidariusias pristatymo išlaidas arba grąžiname pinigus.
Jei prekė netiko dėl Kliento kaltės keitimo išlaidas dengia Klientas. Tokiu atveju grąžinama suma atskaičius kainą už pristatymą.
Visais atvejais prekę grąžinti galima tik per 14 (keturiolika) dienų nuo jos pristatymo Jums.
3. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
3.1. grąžinama prekė turi būti tvarkingoje bei originalioje pakuotėje.
3.2. Prekė turi būti be trūkumų, kurie galėtų atsirasti dėl to, kad Klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo/sandėliavimo taisykles.
3.3. Grąžinama prekė turi  būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir tt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama prekė nekokybiška);
3.4. grąžinama prekė privalo būti tokios pačios komplektacijos, kokios buvo pristatyta klientui;
3.5. Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos;
 
Pakuotės pakitimai, būtini prekei apžiūrėti, nėra laikomi esminiu sugadinimu ar prekinės išvaizdos praradimu.
4. Apie pageidavimą prekę grąžinti, būtina mus informuoti išanksto. Tai galite padaryti paskambinę ar parašę mums:

Tel. 8 613 03333   
El. Paštas:  info@autotipas.lt

5. Prekių keitimo metu susidariusį kainų skirtumą apmoka klientas.
6. Tinkamos kokybės prekių grąžinti negalima. Prekių keitimo galimybės aprašytos anksčiau išvardintuose punktuose.